Vše o nákupu

JAK NAKUPOVAT

  1. Vyberte si zboží z produktového katalogu na stránkách našeho internetového obchodu.
  2. Zvolte požadované množství, přepočítané na balení/karton (v okénku je možné psát i desetinná čísla). Pokud si nevíte rady s přepočtem, můžete nás kontaktovat nebo vepište skutečně potřebované množství a my se o to postaráme.
  3. Zvolte možnost „Přidat do košíku“.
  4. V horní části stránky se Vám zobrazí hodnota nákupního košíku a jeho obsah.
  5. Můžete dále pokračovat v nákupu.
  6. Pokud jste již našli vše, co potřebujete, zvolte možnost „Nákupní košík“. Tato volba Vám umožní zkontrolovat obsah Vaší objednávky, změnit počet m2/ks nebo položku vymazat. Pro přepočet ceny použijte .
  7. V případě, že máte dárkový poukaz nebo slevový kupón, tak v tomto kroku je možné jej použít.
  8. Pokud jste si jisti správností Vaší objednávky, klikněte na „Objednat“.
  9. Na další stránce máte možnost se zaregistrovat, přihlásit (v případě, že jste již zaregistrován) nebo objednat zboží bez registrace.
  10. V dalším kroku prosím vyplňte Vaše osobní údaje.
  11. Po vyplnění klikněte na „Pokračovat“ a zvolte způsob dopravy a poté i způsob platby. Dále zvolte „Pokračovat“.
  12. Dostanete se na stránku, kde uvidíte rekapitulaci Vaší objednávky, včetně celkové částky. Nyní stačí objednávku potvrdit a tím je objednávka uložena.
  13. Na e-mailovou adresu, kterou jste uvedli v kroku č. 10, Vám bude automaticky doručen e-mail o potvrzení objednávky (jedná se pouze o potvrzení přijetí objednávky, nikoliv, že je zboží blokováno).
  14. Toto potvrzení neslouží jako závazné, viz níže.
    • Pracovník/prodejce Vás bude telefonicky nebo e-mailem kontaktovat pro ověření a potvrzení objednávky a zároveň Vám sdělí předpokládaný termín dodání.

Zrušení objednávky

 

ZPŮSOBY PLATBY

Internetový obchod ModerniKeramika.cz nabízí následující typy plateb:

 

ZPŮSOB DOPRAVY

 

EXPEDICE A DOSTUPNOST ZBOŽÍ

Vzhledem k větší hmotnosti a složitější manipulaci je nutné počítat s časem na kompletaci zakázky.

V případě objednávky většího množství, než jsou naše skladové zásoby, Vás budeme informovat o nejbližším termínu expedice.

 

VRÁCENÍ ZBOŽÍ

 

REKLAMACE

Místem uplatnění reklamace je prodejna, na které bylo zboží zakoupeno nebo ostatní provozovny společnosti MK, s.r.o. V případě dotazů prosím kontaktujte některou z našich prodejen nebo volejte na tel. č. + 420 731 436 147.

Jak postupovat v případě reklamace?

Odpověď: Vyplňte formulář na stránkách našeho internetového obchodu, viz Formulář reklamace nebo nás kontaktujte (e-mailem, telefonicky).

 

ČASTO KLADENÉ OTÁZKY

Kdy dostanu zboží?
Odpověď: Po přijetí objednávky naším pracovníkem, je předána na Vámi požadovanou provozovnu nebo tu k Vám nejbližší. Náš prodejce Vás bude telefonicky nebo e-mailem kontaktovat o nejbližším možném termínu. Pokud Vám termín nebude vyhovovat, je toto poslední možnost objednávku zrušit, bez udání důvodu. Vše záleží na objednaném množství, množství skladem a dopravě. Na našich internetových stránkách uvádíme sortiment, který máme skladem. Pokud Vám tedy náš pracovník sdělí, že takové množství skladem není, neznamená to, že skladem není vůbec. Po ČR máme více skladů, a proto je třeba na potřebný sklad svézt, a je tedy možné, že se doba dodání prodlouží.

Je možnost se na obklady/dlažbu nejdříve podívat?
Odpověď: Ano, na obklady a dlažby se můžete podívat na našich vzorkovnách (v Praze, Brně, Olomouci, Rakovníku, Berouně, Roudnici n/L).

Proč se obklady a dlažby objednávají na m2 a ne na počet balení?
Odpověď: Obklady a dlažby se vyrábějí v různých rozměrech, tudíž je v různých balení různé množství. Zboží Vám bude přepočítáno naším pracovníkem na balení, až při přijetí objednávky.

Co dělat když nenajdu zboží, které hledám?
Odpověď: Pokud v našem internetovém obchodě nenaleznete zboží, které sháníte, zašlete nám poptávku přes náš kontaktní formulář nebo mailem na eshop@modernikeramika.cz.

Mohu položit dlažbu na stěnu?
Odpověď: Ano, dlažbu lze pokládat i na stěnu. Ale POZOR, toto pravidlo neplatí v opačném případě. Obklad lze pokládat pouze na stěnu, nikoliv na podlahu.

Na co bych měl/a dát pozor před pokládkou?
Odpověď: Před pokládkou by si každý zákazník měl zkontrolovat, zda všechny obaly daného sortimentu, mají stejné šarže, tzn. odstín, kvalitu, rozměr atd.

Čím mohu nalepit obklady a dlažbu?
Odpověď: Na našich prodejnách si můžete zakoupit lepidla, penetrace, spárovací hmoty, silikony a čisticí prostředky přímo od výrobce RAKO viz RAKO SYSTEM.

 

Nevíte si rady s objednávkou?
Rádi Vám pomůžeme
Copyright © 2017 :: modernikeramika.cz | obklady a dlažby RAKO